Ca o companie, Google este pe punctul de a o reconstrucţie completă de a fi motorul de căutare final
lumea a văzut vreodată şi cu comunitatea cere nu numai Google, dar
alţii în afaceri motor de căutare pentru a produce interogări de înaltă
calitate şi răspunsuri la căutările lor, Google a luat această
perspectivă şi a transformat-o într-un total restructura în ceea ce
priveşte capacitatea lor ca un urias motor de căutare.
Aşa cum sa explicat de către Vicepreşedinte Senior şi Google Fellow
Singhal Amir, trecerea destinată va merge dincolo de normele de cuvinte,
ca bază a răspunsurilor produse atunci când caută în Google.
Demers a fost o parte din viziunea Google de a se modifica ca pe ceva care o asemănare AI şi se arată că este mai mult adept în ceea ce priveşte căutarea de calitate este în cauză. Acest lucru este, de asemenea, în legătură cu achiziţia de către Google a Freebase în 2010, o bază comunitară de cunoştinţe încorporat, care adăposteşte aproximativ 12 milioane de entităţi canonice. Acest lucru permite Google să asimileze cuvintele, cum ar fi "ciobanesc german" de a fi o rasă de câine, mai degrabă decât a da o "germană" şi "păstor" răspunsul.
Demers a fost o parte din viziunea Google de a se modifica ca pe ceva care o asemănare AI şi se arată că este mai mult adept în ceea ce priveşte căutarea de calitate este în cauză. Acest lucru este, de asemenea, în legătură cu achiziţia de către Google a Freebase în 2010, o bază comunitară de cunoştinţe încorporat, care adăposteşte aproximativ 12 milioane de entităţi canonice. Acest lucru permite Google să asimileze cuvintele, cum ar fi "ciobanesc german" de a fi o rasă de câine, mai degrabă decât a da o "germană" şi "păstor" răspunsul.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu